Поиск по этому блогу

понедельник, 3 октября 2016 г.

Увага! Семінари в Харкові з питань аутизму



Валентина Бутенко
16 год ·



Шановні колеги!
У жовтні на базі нашого центру (м. Харків, вул.. Киргизька 10) ми розпочинаємо разом з польськими колегами цикл семінарів (рівні I, II, III) для спеціалістів, які працюють з дітьми з порушеннями розвитку (дефектологи, психологи, логопеди, спеціалісти з сенсорної інтеграції) та батьків.
Ведуча семінарів: Ізабела Спихал - педагог, логопед, терапевт сенсорної інтеграції з 25 річним стажем роботи з дітьми з важкими порушеннями розвитку (сіндром Дауна, атизм, дізлексія, афазія, дисфункція сенсорной інтеграції тощо).
Тема : AУТИЗМ - своєчасний діагноз і терапія порушень.
I РІВЕНЬ - 2-денні заняття – 27-28 жовтня 2016 р.
Діагноз порушень при аутизмі
I день:
1. Характеристика проявів. Сучасні знання про походження аутизму. Міфи та наукові факти.
2. Своєчасне діагностування аутизму.
- від 3 до 30 місяця життя
- оцінка рівня інтелектуальних функцій від 30 місяця до 5 року життя
- анатомічні та функціональні різниці мозкових півкуль
- діагностичні тести (шкала Лейтера, невербальний тест на розумові здібності SON)
- діагностування з метою виявлення домінуючого боку тіла
- оцінка досягнень у розвитку мовлення, комунікації, забави, наслідування
- оцінка соціальної поведінки і моторики
- розмова з батьками, як її провести
II день:
1. Відмінність між аутизмом та іншими розладами комунікації - афазією, алалією, синдромом Аспергера
2. Практичне проведення діагностики дітей з аутизмом
- як провести обстеження дитини - умови перших зустрічей
- обов'язкові засоби, що роблять можливим детальний діагноз сфер розвитку
- складна поведінка дитини, як впоратися
- формулювання діагнозу дитини і програми терапії
3. Аналіз фото й фільмів.
4. Дискусія, запитання і відповіді.


II РІВЕНЬ - 2-денні заняття – 29-30 жовтня 2016 року
Терапія порушень при аутизмі ч. 1
I день:
1. Теоретичні основи нейробіологічної терапії
- нейропластичність нервової системи
- механізми навчання
- навчання і розвиток
2. Структура терапевтичної програми - елементи, будова, окреслення мети.
3. Терапія зорових функцій
- зоровий контакт
- розширення зорового поля
- контроль за виконанням дій з допомогою зору
- зоровий аналіз та синтез
- підбір відповідної терапевтичної допомоги (створення головного методу роботи)
4. Терапія слухових функцій
- тренінг слухової уважності - звернення уваги на слуховий стимул, локалізацію джерела звуку у просторі, розпізнавання і запам'ятовування звуків, розпізнавання звуків і поєднання їх з іншими стимулами
- тренінг розуміння і наслідування звуків мовлення
- підбір відповідної терапевтичної допомоги
5. Тренінг мислення
- творчість в рамках категорій
- вправи для причинно-наслідкового мислення
- кодування
II день:
1. Терапія функцій лівої півкулі мозку
- використання невербального матеріалу
- стимуляція з допомогою мовного матеріалу
- презентація відповідної терапевтичної допомоги
2. Кшталтування мовленнєвої системи
- розуміння
- наслідування, повторювання, створення відповіді
- діалог - наука відповіді і задавання питань
3. Рання наука читання як допоміжний чинник комунікації
4. Аналіз і добір терапевтичної допомоги - створення загального методу роботи терапевта
5. Дискусія, питання, відповіді

III РІВЕНЬ - 2-денні заняття - грудень
Терапія порушень при аутизмі ч. 2. Робота з батьками
I день:
1. Стан батьків дитини з аутизмом
- травма - біль і страх
- пошук допомоги
- підтримка родини та близьких або її відсутність
- перша зустріч з терапевтом
2. Підготовка батьків до домашньої терапії
- роль терапевта у процесі
- роль батьків - поділ завдань для тата й мами
- допомога у впорядкуванні роботи вдома
- надання батькам обов'язкових знань, вмінь і допомоги для роботи з дитиною
- складна поведінка дитини - як впоратися - оптимізація взаємин з дитиною
3. Терапія суспільних норм в сім'ї
4. Стимулювання розвитку забави.

II день:
1. Стимуляція моторики
- сфера великої моторики - типові порушення у дітей з аутизмом - апраксія
- вправи для малої моторики - планування рухів як допомога і приготування до чітких рухів артикуляційних та руками
2. Мануальна техніка спонукання звуків мовлення у дітей, котрі не наслідують і не повторюють мовлення оточуючих
3. Терапія сенсорних стимулів (нюх, дотик, смак)
4. „Щоденник подій” - техніка, що в багатьох аспектах допомагає мовному розвиткові. Основи, функції, способи ведення щоденника.
5. Вправи для пам'яті.
6. Підсумування - вибір головного напряму в терапії для дітей з аутизмом, аналіз терапевтичних програм і фільмів. Дискусія, запитання і відповіді.
Запись по тел. 38(067)418-32-09 –Валентина Антонівна и
e-mail: pravovibora@ukr.net


Комментариев нет:

Отправить комментарий