Поиск по этому блогу

четверг, 10 ноября 2016 г.

Информационная кампания об аутизме в действии

На днях ко мне обратилась библиотекарь села Схидне Белозерского района с вопросами по методике сопровождения обучения ребенка с аутизмом в обычной школе. Откуда она узнала о нас? Я передавала информационные буклеты об аутизме в Белозерскую библиотеку, пользуясь случаем, что коллега к нам заглянула. И вот эта информация кому-то оказалась очень нужна. До Херсона им ближе ехать, чем до Белозерки, вот она и приехала, поработала со списком публикаций в периодике об аутизме , выбрала то, что ее интересовало, получила контакты активных мам и коррекционных педагогов.


Вот этот список публикаций:



1.Скрипник Тетяна. Дослідження батьківських концепцій аутизму / Т. Скрипник; Д. Скрипник // Дефектологія. - 2011. - N 4. - С. 10-13 - Бібліогр. наприкінці ст.

У статті йдеться про особливість батьківського розуміння аутизму, що розкривається у розробленому авторами дослідницькому інтерв’ю "Батьківська концепція аутизму".


2.Губарєва Н.В. Аутичні діти в звичайній школі: з досвіду спілкування й роботи педагога / Н.В. Губарєва // Шкільному психологу. Усе для роботи. - 2012. - N 4. - С. 31-37 - Бібліогр. наприкінці ст.

3.Акішина С.В. "Діти дощу" / С.В. Акішина // Початкове навчання та виховання. - 2012. - N 16/17/18. - С. 60-61

4.Коляда Г. Методи соціально-психічної допомоги дітям з розладами зі спектру ацтизму / Г. Коляда // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2012. - N 1. - С. 95-96 - Бібліогр. наприкінці ст.

5.Коваль О.С. Робота з батьками, які мають дітей з синдромом аутизму, синдромом Аспергера, порушеннями уваги та рухової розгальмованості / О.С. Коваль // Дефектологія. - 2012. - N 3. - С. 35-39 - Бібліогр. наприкінці ст.

6.Скрипник Тетяна. Концепція навчання та розвитку дітей із розладами аутичного спектра/ Т. Скрипник // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - N 2. - С. 7-11 - Бібліогр. наприкінці ст.

7.Островська К.О. Особливості соціальної компетентності у дітей з різним рівнем аутизму / К.О. Островська // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - N 5. - С. 52-56 - Бібліогр. наприкінці ст.

8.Тарнавська Юлія. Проблемна поведінка в дітей із розладами аутичного спектра / Ю. Тарнавська // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - N 3. - С. 44-48 - Бібліогр. наприкінці ст.

9.Скрипник Тетяна. Система психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі / Т. Скрипник // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - N 4. - С. 28-32 - Бібліогр. наприкінці ст.

10.Волошин Оксана. Рівний доступ до освіти: психолого-педагогічний супровід дітей із розладами спектра аутизму в інклюзії / О. Волошин // Дефектолог. Сер., Шкільний світ. - 2013. - N 12(груд.). - С. 11-14 - Бібліогр. наприкінці ст.

11.Пасєвіна О.А. Можливості інклюзивного навчання дітей з розладами аутистичного спектру / О.А. Пасєвіна // Молодий вчений. - 2013. - N 2. - С. 99-104 - Бібліогр. наприкінці ст.

12.Скрипник Тетяна. Технологія роботи над індивідуальною програмою розвитку для дитини з аутизмом / Т. Скрипник // Особлива дитина: навчання та виховання. - 2014. - N 1. - С. 12-17 - Бібліогр. наприкінці ст.

13.Скрипник Тетяна. Аутична дитина в дитсадку: організація психолого-педагогічного супроводу / Т. Скрипник // Дошкільне виховання. - 2014. - N 12. - С. 10-13
14.Скрипник Тетяна. Підтримати, допомогти, спрямувати: корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми / Т. Скрипник // Дошкільне виховання. - 2015. - N 5. - С. 12-15


15.Рассказова О.І. Інтерактивна книга як засіб роботи з дітьми з розладом аутистичного спектра / О.І. Рассказова; Н.В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2015. - N 9. - С. 2-5

16.Voskolovych V. Temple Grandin: intermediate : video-lesson / V. Voskolovych // Англійська мова. Усе для репетитора. - 2015. - N 9. - С. 26-29

17.Сухіна І.В. Використання ресурсів середовища в освітньому просторі для забезпечення розвитку і навчання дітей з аутизмом / І.В. Сухіна // Український психолого-педагогічний науковий збірник. - 2014. - N 3. - С. 194-200 - Бібліогр. наприкінці ст.


18.Бессонова Є.М. Гра як засіб розвитку комунікативних навичок дітей з розладами аутичного спектра / Є.М. Бессонова; А.А. Юнусова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2016. - N 1. - С. 7-9 - Бібліогр. наприкінці ст.


19.Кулик Наталія. Загадки аутизму немає / Н. Кулик // Освіта України. - 2016. - N 7/8(29 лют.. - С. 18

20.Кулик Наталія. ДІти з Марса / Н. Кулик // Освіта України. - 2016. - N 13(4 квіт.). - С. 14



Комментариев нет:

Отправить комментарий